Tartalomjegyzék
Objektumtechnológia az alkalmazás-fejlesztés teljes
életciklusában
Szaporodnak a szoftver-érzékeny rendszerek
Megoldandó problémák
A fejlesztő felelőssége, fejlesztési cél
Fejlesztési elvek, módszerek lehetséges alkalmazási
kombinációi
Az eredmény az esetek többségében ma még kompromisszum
A hibrid technológia hátrányai
A SZIF Informatika Tanszék képzéssel kapcsolatos
küldetése
Az objektumorientált elemzési/tervezési ismeretek
oktatásának bevezetése
Az új ismeret oktatása a rendszerszervező szakirányon
Az oktatás célja
Az objektumtechnológia oktatását megalapozó, szükséges
ismeretek
Oktatási módszertan |
Döntés az ismeretanyagról: 1996 (oktatás az 1998/1999
tanévtől)
Az oktatásra kerülő ismeretanyag
Módszertanválasztás
Vizualizáció a fejlesztésben
A vizuális modellezéssel kezelhető a rendszer
komplexitása
Mi a UML Unified Modeling Language?
A UML egységesített modellező nyelv
A nyelv konceptuális modellje
A nyelv architektúrája
Továbblépés, áttérés
Az UML önmagában nem elég
A RUP módszertan kifejlesztéséig vezető út
A RUP egységesített módszertan fejlesztésének
folyamata
A RUP stratégiája
A RUP munkafolyamatai
Segédanyagok, szakirodalom
Eredmények
A továbblépés problémái
Javaslatok |